Меч і Магія: Герої Онлайн.
Написано: четверг, 7 мая 2015 г. автор riserbest Ярлыки: Меч і Магія: Герої Онлайн
0
Компанія Ubisoft пропонує гравцям новий браузерний онлайн аналог легендарної покрокової економічної стратегії «Might & Magic Heroes» - «Меч і Магія: Герої Онлайн».
Для підкорення світу «Асхан» нам доступно дві фракції: Альянс світла і Нікрополіс. У кожної своя кампанія, унікальний вид локацій і істот, по два класи - воїн і маг.
Як прийнято, маємо місто в якому виробляємо ресурси, наймаємо війська і вивчаємо нові. У володінні може бути кілька міст, відповідно можна розділяти їх спрямованість. Інші гравці «віджати» їх не можуть.
Подорожуючи по локаціях будемо знаходити золото, ресурси, шахти, артефакти, війська, які можуть вступити до вас після їх звільнення. Одні лежать вільні під деревом, а інші охороняються мобами, так що доведеться повоювати.
Варто відзначити, що пересування героя по локації не обмежене очками ходу, як це реалізовано в ПК версіях однойменної гри, а відбувається в реальному часі на будь-яку дистанцію.
Розвиток героя відбувається по сюжетної лінії, яка обмежена балами дії, щоденними завданнями, і просто Фарм мобів в пошуках екіпіровки або ресурсів. По ходу його зростання, буде можливість вивчити нові вміння з декількох гілок, які знадобляться в боях.
Бої мають різний ступінь складності, яку можна вибрати перед початком: звичайний, експерт, героїчний. Залежно від вибору підвищується нагорода (досвід, цінність артефактів) і складність противника, відповідно зростають і втрати армії. Благо є можливість запросити в бій інших гравців для спільного проходження.
Механіка бою має звичну покрокову систему. Істоти, як і герой, володіють своїми вміннями, наприклад, зцілення або захистом союзників в певному радіусі. При атаці ворожого юніта, можна нанести підвищену шкоду, якщо вдарити з флангу або в спину, головне не забути прикрити свої вразливі точки використовуючи ландшафт місцевості.
ПвП в грі немає, принаймні, в тому вигляді, як звикли бачити в сингл версіях ігор. Понагібать інших гравців можна тільки в дуелі, і то, якщо вони приймуть виклик.
В цілому, для браузерної стратегії з елементами РПГ, вийшло добре. Атмосфера тих самих «Героїв» передається, красива 3D графіка, якісна анімація і промальовування, непроста механіка бою.
Для підкорення світу «Асхан» нам доступно дві фракції: Альянс світла і Нікрополіс. У кожної своя кампанія, унікальний вид локацій і істот, по два класи - воїн і маг.
Як прийнято, маємо місто в якому виробляємо ресурси, наймаємо війська і вивчаємо нові. У володінні може бути кілька міст, відповідно можна розділяти їх спрямованість. Інші гравці «віджати» їх не можуть.
Подорожуючи по локаціях будемо знаходити золото, ресурси, шахти, артефакти, війська, які можуть вступити до вас після їх звільнення. Одні лежать вільні під деревом, а інші охороняються мобами, так що доведеться повоювати.
Варто відзначити, що пересування героя по локації не обмежене очками ходу, як це реалізовано в ПК версіях однойменної гри, а відбувається в реальному часі на будь-яку дистанцію.
Розвиток героя відбувається по сюжетної лінії, яка обмежена балами дії, щоденними завданнями, і просто Фарм мобів в пошуках екіпіровки або ресурсів. По ходу його зростання, буде можливість вивчити нові вміння з декількох гілок, які знадобляться в боях.
Бої мають різний ступінь складності, яку можна вибрати перед початком: звичайний, експерт, героїчний. Залежно від вибору підвищується нагорода (досвід, цінність артефактів) і складність противника, відповідно зростають і втрати армії. Благо є можливість запросити в бій інших гравців для спільного проходження.
Механіка бою має звичну покрокову систему. Істоти, як і герой, володіють своїми вміннями, наприклад, зцілення або захистом союзників в певному радіусі. При атаці ворожого юніта, можна нанести підвищену шкоду, якщо вдарити з флангу або в спину, головне не забути прикрити свої вразливі точки використовуючи ландшафт місцевості.
ПвП в грі немає, принаймні, в тому вигляді, як звикли бачити в сингл версіях ігор. Понагібать інших гравців можна тільки в дуелі, і то, якщо вони приймуть виклик.
В цілому, для браузерної стратегії з елементами РПГ, вийшло добре. Атмосфера тих самих «Героїв» передається, красива 3D графіка, якісна анімація і промальовування, непроста механіка бою.