Стратегія "Війни Імперій" - це поєднання "Age of Empires" і "Civilisation".
Написано: пятница, 7 октября 2011 г. автор riserbest Ярлыки: війни імперій, стратегія
0
Самим вірним способом створити щось нове - взяти кілька успішних проектів і додати до яскравих рис щось своє. Поєднання "Age of Empires" і "Civilisation", плюс браузерний движок - виходить стратегія "Війни Імперій".
Гра вдає із себе класичну онлайн-стратегію. Симбіоз механіки "Цивілізації" в поєднанні з системою розвитку держави аналогічної з "епохи Імперії" дають досить непоганий результат. Вам пропонується:
* Чотири нації. Єгипет, Рим, Персія і Китай. Кожна наділена своїми унікальними будівлями, своїми унікальними юнітами, перевагами і недоліками. Але в цілому баланс досить непоганий - явною імба-раси не існує;
* Герої. Покращена система 4-х героїв. Качаєте героя, він поступово розвивається (чотири характеристики - лідерство, міць, інтелект і спритність), обзаводиться артефактами і збирає потужний загін;
* Війни і Клани. До болю знайома система переділу територій і кланів. Кожен день, з семи до десяти вечора по Москві, абсолютно несподівано - за нейтральні території б'ються високорівневі клани. Захоплені землі приносять бонуси різного роду, вони цілком гідні боротьби за них;
* PvE. Маса звичайних монстрів, та до того ж піт-боси. Вбиваючи перші герої просто прокачуються, вбити друге можна тільки спільно, вмираючи, вони розлучаються з артефактами різного роду;
* PvP. Досить активне. Не рахуючи тренувальні бої на Арені завжди знайдеться місце для подвигу. Захоплюй чужі міста, грабуй братів по розуму на золото і ресурси, воюй за території, а також роби нальоти на чужих героїв - загалом розслабитися не вийде.
Нічого наднового в ігрову індустрію стратегія "Війни Імперій" не привнесла. Команда розробників просто вдалося зібрати і зв'язати воєдино найбільш вдалі моменти з відмінних ігор. Однак цілком гідним вийшов результат. Онлайн гра дозволить чудово провести час.
Гра вдає із себе класичну онлайн-стратегію. Симбіоз механіки "Цивілізації" в поєднанні з системою розвитку держави аналогічної з "епохи Імперії" дають досить непоганий результат. Вам пропонується:
* Чотири нації. Єгипет, Рим, Персія і Китай. Кожна наділена своїми унікальними будівлями, своїми унікальними юнітами, перевагами і недоліками. Але в цілому баланс досить непоганий - явною імба-раси не існує;
* Герої. Покращена система 4-х героїв. Качаєте героя, він поступово розвивається (чотири характеристики - лідерство, міць, інтелект і спритність), обзаводиться артефактами і збирає потужний загін;
* Війни і Клани. До болю знайома система переділу територій і кланів. Кожен день, з семи до десяти вечора по Москві, абсолютно несподівано - за нейтральні території б'ються високорівневі клани. Захоплені землі приносять бонуси різного роду, вони цілком гідні боротьби за них;
* PvE. Маса звичайних монстрів, та до того ж піт-боси. Вбиваючи перші герої просто прокачуються, вбити друге можна тільки спільно, вмираючи, вони розлучаються з артефактами різного роду;
* PvP. Досить активне. Не рахуючи тренувальні бої на Арені завжди знайдеться місце для подвигу. Захоплюй чужі міста, грабуй братів по розуму на золото і ресурси, воюй за території, а також роби нальоти на чужих героїв - загалом розслабитися не вийде.
Нічого наднового в ігрову індустрію стратегія "Війни Імперій" не привнесла. Команда розробників просто вдалося зібрати і зв'язати воєдино найбільш вдалі моменти з відмінних ігор. Однак цілком гідним вийшов результат. Онлайн гра дозволить чудово провести час.