The Elder Scrolls 5: Skyrim отримає правильний баланс.
Написано: суббота, 12 марта 2011 г. автор riserbest Ярлыки: мморпг, онлайн гра, Фентезі, Morrowind, Oblivion, The Elder Scrolls 5: Skyrim
0
Досить трохи серій ігор можна пригадати, в яких були такі випадки, коли попередня частина гри була краще і цікавіше, ніж щось нове. Найцікавіше, що таке ж сталося і з легендарним The Elder Scrolls. Більшість фанатів і до цього дня вважають, що The Elder Scrolls 3: Morrowind була набагато більш вдалою і загадковою, ніж її наступна частина Elder Scrolls 4: Oblivion . У чому ж полягає така вдалість попередниці? Співробітникам студії Bethesda не раз The Elder Scrolls 5: Skyrim доводилося міркувати з цього приводу і робити деякі припущення, в результаті чого вони зробили висновок - в третій частині гри гравцеві пропонувалася дуже цікава атмосфера...
Поєднання чогось інопланетного, в результаті чого гравець ставав першовідкривачем непізнаного, саме це і давало постійний інтерес до того, щоб пройти гру далі, і щоб вивідати більше. «Здавалося б, що все повинно було бути так як завжди, але було все зовсім не так. Гравець начебто розумів, що він на своїй планеті, але бачив іноді дуже цікаві пейзажі, які змушували його думати інакше. Іншими словами-ось це почуття незвичайності і неприв'язаності до стандартів давало інтерес гравцям»- ось так прокоментував дану ситуацію директор студії Bethesda Тодд Говард.
«Що ж стосується четвертої частини гри ми вирішили, що пора трохи поміняти концепцію і змінили загадковий світ Morrowind на звичайний і більш затишний світ Oblivion. Тут вам важко буде знайти щось незвичне й дивне, тому що весь світ нагадує села з деякими цікавими і красивими земними пейзажами. Саме з цієї причини ми зробили помилку, ми позбавили гравців почуття інтересу - почуття першовідкривачів.»- Прокоментував Тодд. Що ж стосується п'ятої частини гри, то в ній студія прийняла рішення збалансувати третю і четверту частину гри. У підсумку, ми отримаємо щось на зразок дуже «крутого фентезі». Хотілося б скоріше вже на все це подивитися, але ми зможемо це зробити тільки з 11 листопада цього року.
Поєднання чогось інопланетного, в результаті чого гравець ставав першовідкривачем непізнаного, саме це і давало постійний інтерес до того, щоб пройти гру далі, і щоб вивідати більше. «Здавалося б, що все повинно було бути так як завжди, але було все зовсім не так. Гравець начебто розумів, що він на своїй планеті, але бачив іноді дуже цікаві пейзажі, які змушували його думати інакше. Іншими словами-ось це почуття незвичайності і неприв'язаності до стандартів давало інтерес гравцям»- ось так прокоментував дану ситуацію директор студії Bethesda Тодд Говард.
«Що ж стосується четвертої частини гри ми вирішили, що пора трохи поміняти концепцію і змінили загадковий світ Morrowind на звичайний і більш затишний світ Oblivion. Тут вам важко буде знайти щось незвичне й дивне, тому що весь світ нагадує села з деякими цікавими і красивими земними пейзажами. Саме з цієї причини ми зробили помилку, ми позбавили гравців почуття інтересу - почуття першовідкривачів.»- Прокоментував Тодд. Що ж стосується п'ятої частини гри, то в ній студія прийняла рішення збалансувати третю і четверту частину гри. У підсумку, ми отримаємо щось на зразок дуже «крутого фентезі». Хотілося б скоріше вже на все це подивитися, але ми зможемо це зробити тільки з 11 листопада цього року.