Берсерк-онлайн: Війна стихій - перша російська онлайн колекційна карткова стратегія в стилі фентезі.
Написано: понедельник, 28 февраля 2011 г. автор riserbest Ярлыки: Берсерк, Війна стихій, карткова, колекційна, Нік Перумов, онлайн, російська, стратегія
0
Електронна версія самої популярної російської ККІ "Берсерк", легенду якої створив сам Нік Перумов, перетворює гравця на могутнього Унгаро, повелителя стихій. Завдання гравця - закликати могутню армію істот Світла і Темряви, щоб у чесному поєдинку перемогти супротивника. Захоплюючі поєдинки, криваві кланові війни і унікальний ігровий світ Лаара постійно привертають в гру все нових і нових користувачів...
Від вас до перемоги - всього 10 мегабайт. Рекомендується перед переглядом ознайомитися з докладним навчальним роликом.
Як і в кожної фентезійної гри, у "Берсерк" є свій сюжет, над яким попрацював відомий письменник Нік Перумов. Правда, до ігрового процесу він не має відношення, зате дозволяє повніше зануритися у світ Лаара, відчути себе його частиною. Правила гри здаються простими спочатку і неймовірно складними до того моменту, коли ви опиняєтеся в гущі подій. Саме тому в електронній версії гри новачкам безкоштовно видається стартовий набір карт, щоб ті могли освоїти базові правила. А заодно надається урок з трьох поєдинків і кімната, в якій можна безболісно битися з іншими новачками, не боячись впасти в загальному рейтингу.
Від розстановки карт перед боєм залежить результат поєдинку.
У всесвіті Лаара існує шість стихій: Ліси, Гори, Болота, Степу, Сили Тьми і нейтралі. Кожен елемент має свої унікальні картами, які часто непогано грають у зв'язках. Болота мають декілька істотами з регенеративними здібностями і невеликою кількістю лучників, що разом із деякими нейтральними картами дозволяє скласти непогану колоду, атакуючу на відстані; гори - це витривалі велетні і істоти, які отримують бонуси при побудові в ряд, і так далі. Кількість однакових карт обмежено трьома, а монстри однієї стихії отримують невеликий бонус. Під час фази вибору з'являється лише п'ятнадцять карт, випадково вибраних з вашої колоди - кожна з них має вартість у золотих і срібних кристалах, кількість яких визначається перед дуеллю (як правило, 23 золотих і 22 срібних). З самого початку обидва гравці перебувають у рівних умовах, і, враховуючи чудовий баланс "Берсерк", програти можна хіба що через неграмотно складеної колоди або тотального невезіння.
Від вас до перемоги - всього 10 мегабайт. Рекомендується перед переглядом ознайомитися з докладним навчальним роликом.
Як і в кожної фентезійної гри, у "Берсерк" є свій сюжет, над яким попрацював відомий письменник Нік Перумов. Правда, до ігрового процесу він не має відношення, зате дозволяє повніше зануритися у світ Лаара, відчути себе його частиною. Правила гри здаються простими спочатку і неймовірно складними до того моменту, коли ви опиняєтеся в гущі подій. Саме тому в електронній версії гри новачкам безкоштовно видається стартовий набір карт, щоб ті могли освоїти базові правила. А заодно надається урок з трьох поєдинків і кімната, в якій можна безболісно битися з іншими новачками, не боячись впасти в загальному рейтингу.
Від розстановки карт перед боєм залежить результат поєдинку.
У всесвіті Лаара існує шість стихій: Ліси, Гори, Болота, Степу, Сили Тьми і нейтралі. Кожен елемент має свої унікальні картами, які часто непогано грають у зв'язках. Болота мають декілька істотами з регенеративними здібностями і невеликою кількістю лучників, що разом із деякими нейтральними картами дозволяє скласти непогану колоду, атакуючу на відстані; гори - це витривалі велетні і істоти, які отримують бонуси при побудові в ряд, і так далі. Кількість однакових карт обмежено трьома, а монстри однієї стихії отримують невеликий бонус. Під час фази вибору з'являється лише п'ятнадцять карт, випадково вибраних з вашої колоди - кожна з них має вартість у золотих і срібних кристалах, кількість яких визначається перед дуеллю (як правило, 23 золотих і 22 срібних). З самого початку обидва гравці перебувають у рівних умовах, і, враховуючи чудовий баланс "Берсерк", програти можна хіба що через неграмотно складеної колоди або тотального невезіння.
